2013. október 30., szerda

3.fejezet

"Mi vaaaa?"

Sziasztok meghoztam a 3. fejezetet. Remélem tetszeni fog. Hozzászólásokat pedig kééreek :D !!!

Reggel arra keltem hogy Szasza a fülembe szuszog. Nem akartam felkelteni így óvatosan csusszantam ki a karjai közül. Amint kijutottam a kezei megtalálták a párnám és azt húzta közelebb magához egy macis morgással kísérve. A lepedő alig volt rajta szinte csak a jobb lábát takarta. 6 óra volt a suli 8 kor kezdődik. Volt két órám így meg csináltam a reggelit ami tükörtojásból pirítósból és szalonnából állt. Szasza kedvenc kajája. Hirtelen két kar fonódott a derekamra. Tulajdonosa puszit a fejemre.
-Rossz úgy kelni, hogy nem vagy mellettem.-nézett rám szomorú szemekkel.
-Engesztelőt?-nyújtottam felé a neki szánt reggelit.
-Jöhet.-elhelyezkedett az asztalnál így leültem vele szemben és néztem ahogy reggelizik. Addig letoltam egy almát és megkezdtem egy joghurtot.
-Nem lesz sok?- kérdezte tele szájjal de vigyorogva Szasza.
-De lehet...-toltam félre a joghurtot. Fel álltam, hogy eltegyem megkezdett reggelim de Szasza visszahúzott és az ölébe ültetett.
-Nem gondoltam komolyan-vigyorgott tovább-keveset eszel..Na figyelj! Ááá jön a repülő- irányított felem egy falatott. Úgy néztem rá mint egy idiótára de kinyitottam a szám így belém tuszkolt egy falatnyi pirítóst. Miután befejezte a reggelit elpakoltunk és elkezdtünk készülődni.
-5 perc és itt vagyok, felöltözök.-ezzel haza is ment. Elfelejtettem említeni de egy ikerházban lakom aminek a párja Szaszáéké. A szoba ablakunk között alig 2 méter van.Bementem a szobába átöltözni. Szerencsére észre vettem az ablakon éppen átmászó haverom így egy gyors bevonultam a fürdőbe. Lehetetlen, hogy valaki ilyen gyorsan áttudjon öltözni. Szempillaspirált,szemceruzát és egy kis alapozót tettem fel. Ruhám kék converse cipőből, fekete csőnaciból, kék trikóból, és egy csöves sapkából és a bőrdzsekimből állt. Kivasaltam a vörös hajam ami így a derekamig ért és ki is mentem a fürdőből. A szoba ajtónál Szasza állt szinte ugyan úgy felöltözve mint én a deszkáját fogva.
-Jó a szerkód.-mondta egy mosoly kíséretében.
-Ja, kösz. A csöves sapi ami rajtad van azt tőlem csórtad!-néztem rá tetetett mérgességel.
-Hé nem tehetek róla hogy uniszex. Így nekem is jól áll. Na menjünk.-elindult kifele. Követtem a példáját. A két szőke már a ház előtt várt minket.
-Az nem Lexa sapija?-kérdezte Lala Szaszától.
-De.-válaszolta rövidre fogva. Sétálásunk közben Malesz is csatlakozott hozzánk.
-Jéé az Lexa sapija. Figyelj jobban a cuccaidra Lexa.-nézett rám szigorú arccal a barna hajú.
-Én oda figyelek!- szólaltam meg.
-Hát akkor nem elégé.-szólalt meg a mellettem haladó lopkodós.
-Inkább te nem figyelsz.Nézd mit szereztem!- mutattam az új karkötőmre. Szép darab volt. Egy kékre színezet műbőr amin egy gördeszkázó csontváz díszelgett.
-Azt ad vissza!-nézet rám mérgesen, de tudtam hogy nem az csak tetteti.
-Szeretnéd? Akkor kérd szépen!
-Kedves Lexa. Kérem szépen hogy adja vissza a karkötőm.-mondta egy pukedli kíséretében.
-Majd ha fagy TAPLÓ.-kiabáltam és futásnak eredtem. Hallottam hogy hamarosan utol ér. Amilyen gyorsan csak tudtam beszaladtam a suliba de mázlimra pont nekirohantam az igazgató helyettesnek. Minden egyensúlyát összeszedve próbált talpon maradni.
-Miss. Black!-kezdődik a cirkusz gondoltam magamba.- Mit gondol maga szerint hol van? Vidámparkba netán futóversenyen?!
-A vidámparkot választanám-mosolyogtam.
-Tudja hol a helye kisasszony! Mi van a maga ajkába?! Csak nem egy piercing?! Miért nem hordja az iskolai egyenruhát?! Vegye le a sapkát!
-Oki-válaszoltam egyszerűen és a sapkámért nyúltam.
-Nem "oki" hanem igenis! Egyszer pórul fog járni Miss. Black!- és ezzel el is neki is indult. Kiöltöttem rá a nyelvem és vissza húztam a fejemre a sapim.Épp kifele kanyarodott amikor Szasza rohant neki.
-Ebből elég!Szabolcs maga semmivel sem különb Alexandránál!Mindketten vidámparkba érzik magukat?!-oda mentem hozzájuk.
-Megyünk vidámparkba?-kérdezte nagy komolyan a deszkás srác mire elröhögtem magam. A helyettes egy ideig csak bámult ránk majd elviharzott. -Akkor most mivaaa?
-Nem te vagy ma az első piercinges gyerek csöves sapkában aki nekirohan és vidámparkba akar menni.-magyaráztam leegyszerűsítve.
-Értem.-mondta majd átkarolt és kivette kezemből a karkötőt.-Asszem ez az enyém.-hajolt közelebb. Már csak pár centi volt az arcunk között. Ég kék szeme bámulásából a többiek zökkentettek ki.
-20 perce megy az óra. Szakadj le Lexáról és gyerünk.-mondta Kokszos Szaszának. Nevetve ellöktem magam elől és mehetünk is órára. 
-Már megint elkéstetek!-mondta Dave tanár úr. 
-Tudjuk-mondtuk szinte egyszerre miközben leültünk a helyünkre. 15 -en voltunk egy osztályba. A padok egyesével voltak elosztva 3 sorba. Tőlem balra Lala ült, jobbra Ricsi, mögöttem Szasza és mellette balra Kokszos jobbra pedig Malesz. Csak mi voltunk lányok a Lalával az osztályból. 
-Szia Lexa.-köszönt oda nekem Ricsi.-Ma is jól nézel ki-mosolygott. Ekkor hirtelen lefejelte a padot mert kedves Szabolcs hátba rúgta.
-Ezt most miért kellet?-kérdeztem mire csak egy vállvonás volta a válasz.-Barom. Ricsi jól vagy?
-Egy puszitól jobban lenék.-elnevettem magam és nyomtam egy puszit a homlokára. 
-Kérlek Ricsi ne most udvarolj, Lexa te pedig le ne támad itt nekem majd otthon elintézitek.-mondta a Dave nevetve mire mi is elnevettük magunkat csak Szasza nem. Hát igen a tanár úr nagyon laza nem csoda hiszen 23 éves és jól is néz ki. Ő mindenki kedvence.
-Jó tipp tanár úr még meggondolom- mondta Ricsi mire még hangosabban röhögtek a többiek. Mikor a tanár előre fordult Ricsi mellé csúsztam székkel együtt és közel hajolva vizsgálgattam piros homlokát.
-Fáj még?
-Kaptam rá gyógyítót. Pár perc múlva nyoma se lesz-kacsintott rám amitől egy kicsit elpirultam. Ricsi nagyon jól nézett ki. Szőke haj kék szemmel hmmm...Lehet túl sokáig bámultam kidolgozott felsőtestét (ami tökéletesen látszódott a tapadós pólón át amire egy kockás inget húzot fel) mert egy kéz rángatott fel a székemből és húzott ki az udvarra.
-Mit csinálsz Szasza?!-néztem az engem rángató fiúra.
-Húzlak magam után.-válaszolta póker arccal. Na ja azt észre vettem. 
-De épp Ricsivel dumáltam!
-Nem dumáltál vele hanem bámultad!
-És mit zavar az téged?!
-Ne bámuld őt! Te csak engem láss.- megfordult és neki dőlt a fának. Magához rántott, kezét a derekamon pihentette.-Irritál a feje.. nagyobbat kellet volna rúgnom hátha be is törik.-húzott magához közelebb.
-De Ricsi nem csinált semmit!
-Mindig nyomul.. felkel fognia, hogy te az enyém vagy.-ekkor közelebb húzott magához és megcsókolt.Próbáltam eltolni de nem sikerült. Egyre közelebb húzott magához. Nem lehet! Ő a barátom! Egy határozott mozdulattal megharaptam a száját, de nem engedett el inkább a keze lentebb vándorolt a derekamról egészen a fenekemre amibe bele is markolt. Belenyögtem a csókunkba így bejutást nyert a nyelve ami rögtön az én számba volt. Egyfolytában csak az jár a fejembe hogy nem szabad, ő a legjobb barátom. Nem szokásom sírni de ekkor kigördült egy könnycsepp. Amint Szasza észre vette elengedett. Azonnal ellöktem magam tőle és a kezem az arcán csattant. Rohantam egyenesen az osztályba. Hallottam hogy a nevem kiabálja de nem érdekelt. Ricsinek rögtön feltűnt a zaklatottságom. 
-Hé Csöpi mi történt?-kérdezte átkarolva a vállam.
-Semmi csak haza kel mennem.. gyorsan..-válaszoltam könnyeimmel küszködve.
-Lexa! -lépett be Szasza.
-Merre?-kérdeztem inkább magamtól de a mellettem álló szöszinek gyorsabb volt az agya.
-Erre!- húzott maga után. Kiugrott az ablakon majd nyújtotta felém a kezét amit rögtön elfogadtam. Rohantunk a suli elé ahol Ricsi felpattant a  motorjára.
-Gyere- nyújtotta felém a  bukósisakot. Gondolkozás nélkül felültem mögé és átkaroltam a derekát.
-Lexa, kérlek! Ne menj el vele!-jött az üldözőm hangja. Pár méter volt köztünk tisztán láttam a dühöt és a szomorúságot az arcán.
-Gyerünk-mondtam a megmentőmnek és elindultunk.5 perc alatt haza is értem. Megköszöntem a fuvart és be szaladtam a házba. Sírva rogytam össze az ágyon. Egy dolog járt a fejembe: "Mi vaaa??"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése